fredag 1 oktober 2010

Äggplocksdagen!

Natten har tillbringats på hotell för i morse 08.30 skulle vi vara på kliniken för ÄP :) Hu vad nervöst, efter att mest ha snurrat runt i sängen var det dax att åka (var allt annat än sen....)
Nya fräscha lokaler, kändes som en liten nystart. Vid 10.00 var det våran tur. Inget morfin denna gång utan läkaren la bedövning på många ställen i livmodern. Shit, det gjorde ont men smärtan var snabbt över å utav äggplocket kände jag inget. Fyra ägg fick de ut :)))) Ett mera än läkaren här i stan trodde. När jag kom tillbaka in på rummet (vi fick eget) bara rann tårarna av lättnad och glädje. Även om vi inte vet kvalitén på dem än så känns det väldigt bra att vi tog beslutet att göra ÄP. Nu får vi vänta tills runt 10 i morgon då de ringer från labbet innan vi vet något mera. Hoppas hoppas vi få åka tillbaka på måndag........
Tänker på Du+jag och framtiden som också har varit på ÄP idag, hoppas det gick bra!


Guldägget :)
Kram på er
/Lilla Jag

12 kommentarer:

  1. fyra ägg är riktigt bra =) Hoppas kvaliten är toppen och att du får ett återinförande!

    kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det gick bra idag :-) Jag fortsätter hålla tummarna för er! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Härliga resultat du fick!!! Har tänkt på dig idag! Visst är väntan olidlig..... Vi kommer också få veta imorgon vid 9-snåret om och i så fall hur många ägg som befruktats. Hoppas hoppas!!! Om det lyckats får vi även veta om vi ska vara tillbaka på måndag eller onsdag! 11 ägg fick de ut....

    Nu hoppas jag på oss båda!!!!

    Har jag kanske frågat tidigare, men var går ni?

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra att det gick bra idag! kram

    SvaraRadera
  5. Tack tack, det känns bra. Du+jag, vi går i Falun.

    SvaraRadera
  6. Så bra!! Jag har tänkt på dig idag. Även jag håller tummarna för att det blir ET på måndag för dig! kramis

    SvaraRadera
  7. Åh, vad bra. Håller tummarna!
    Skriv så fort du vet något imorron, det behövs lite positiva vibbar i det här träsket nu!

    SvaraRadera
  8. Vad härligt! hoppas nu att de växer och delar sig perfekt så ni får tbax ett MVG-ägg på måndag! Kramis

    SvaraRadera
  9. Vi går också i Falun.... Så då var vi där samtidigt... =)) Vi bodde på first hotel.

    SvaraRadera
  10. Grattis! Vad roligt! Lycka till!

    SvaraRadera
  11. Tack alla! Det gick ju jättebra :)

    SvaraRadera