tisdag 12 oktober 2010

Hönan fortsätter ruva

Ruvardag 8 och om en vecka vet vi hur det gått. Inget blod men heller inte mycket till känningar heller, det drar lite i vänster sida men det är allt. Konstigt hur jag har glömt hur det varit tidigare. Nu börjar det bli lite jobbigt att gå på toa för rädsla att det ska vara blod på papperet. Försöker att inte oroa mig men gud vad jag är sugen att testa snart. De två tidigare gångerna har jag testat dagen innan utsatt datum å det har ju inte slutat bra så denna gång ska jag hålla mig till rätt datum 19/10 blir det! Jag har aldrig trott på tecken, omen, å meningen utan mera slumpen, det som händer händer, men sen jag började med IVF så har det ändrats väldigt, att de berättade om Nobelpriset i medicin förra måndagen när vi gjorde DET ser jag som ett STORT positivt tecken..... Minsta halmstrå!!!!!

Är fortfarande hemma med förkylning :( Trodde jag skulle kunna jobba idag men icke, det var bara att lägga sig igen. Solen skiner, det är lite kallt ute och träden är så vackra, jag verkligen ääääääälskar hösten när den visar sig från sin bästa sida. Hoppas vädret håller i sig så jag får gå ut och njuta av det snart :) Nu blir det en lång dusch, det kommer nog att få mig att känna mig som en ny människa.
Kram!

/Lilla Jag!

7 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig :) visst är hösten fantastiskt vacker! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad spännande! Det är inte så många dagar kvar tills du får testa =) Håller tummarna för dig att det kommer att gå bra.

    Tråkigt att du förtfarande är dålig, hoppas det ger sig snart.

    kram

    SvaraRadera
  3. åhh..hönan! ;-)
    Tiden går, jag tänker på dig och hoppas såå!! Jag hinner aldrig vara inne på min blogg eller läsa din eller andras...jag har haft så mkt med lgh-försäljningen och tonvis att göra på jobbet!
    Men försöker titta in då och då. Fortsatt bra ruvning! =)

    kraaam

    SvaraRadera
  4. Det närmar sig! hoppas du snart blir piggare! kram

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för dig! Kram

    SvaraRadera
  6. Här är en som ligger lika med dig. Jag har dock testdag 15/10. Bara någon dag kvar.

    Jag ska hålla alla tummar och tår för vi lyckas denna gången.

    Kram Linda

    SvaraRadera