söndag 17 oktober 2010

Rörd till tårar, vilka vänner ni är.

Vet inte hur jag ska kunna tacka er för alla kommentarer å gratulationer, plus alla gratulationer som ni har skrivit på era egna sidor. Har suttit här och gråtit, så rörd. Ni är helt fantastiska mina vänner! Jag önskar så att det kommer att gå bra för oss alla, och att allt vi går igenom gör oss starkare.

Helgen har varit mycket bra, det blev så fint här hemma. Idag har vi varit ute å gått en långpromenad i det underbara vädret och firat min bästa vän som fyller år idag, GRATTIS!
Har inte riktigt förstått att jag är gravid än, det drar lite i magen men det är tydligen som det ska(hoppas jag). Vågar inte vara helt lugn men försöker att slå bort tankarna på de tidigare missfallen när de dyker upp.
I morgon ska jag ringa vår läkare och till Falun för att berätta det underbara resultatet. Jag ska också börja ta Fragminsprutor som ska motverka missfall. Jag har inte vågat hämtat ut dem innan jag gjorde testet men jag har bokat dem på apoteket så att de har dem inne. En spruta varje dag tills jag är i v.14. Har för mig att läkaren i Falun sa att jag skulle fortsätta äta Trombyl också men han hade inte skrivit något recept på det så jag får fråga när jag ringer.

Har en tuff men rolig vecka framför mig på jobbet.
Kram mina bästa!

/Lilla Jag!

5 kommentarer:

  1. Det ska gå bra den här gången, jag känner det på mig! ;)

    Det ska bli kul att följa er graviditet! :D kramkram!

    SvaraRadera
  2. Säger som Jenny, allt kommer gå bra den här gången :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!! När jag gick i Falun fick jag endast trombyl som skulle ätas till testdagen och sen fick trombyl sprutorna ta över. Tror inte att du ska ta både och.. kram och lycka till nu :)

    SvaraRadera
  4. sorry, jag menar förstås Fragmin sprutorna :)

    SvaraRadera
  5. (Hittade hit från en annan blog)
    Ville säga ett Stort Grattis till er

    mvh : http//lillamini-ivf.blogspot.com

    SvaraRadera