fredag 15 oktober 2010

Varför får det aldrig vara enkelt?

I natt kom det blod :( Inget på trosskyddet men när jag torkade mig. PANIK! Sambon och jag har knappt sovit nått inatt. Men sen har det inte kommit något mera än några droppar gul/bruna flytningar. Vad betyder detta? Försöker verkligen intala mig själv att det det kommer att ordna sig men det är allt annat än lätt. Jag var och köpte ett extra gravtest idag, vet att jag med bestämdhet sagt att jag ska spara tills på tis men nu har jag bestämt mig för att göra ett test i morgonbitti. Tack för tummar och kramar, så glad att jag har er :)
Kram!

/Lilla Jag!

11 kommentarer:

  1. Stackars dig, vad jobbigt :-( MEN det borde ju vara positivt att det inte blöder nu?! Det sägs ju att man kan få små blödningar utan att det betyder något. Styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Kommer hålla alla tummar jag kan i morgonbitti! Vilken dag är du på då?

    SvaraRadera
  3. Åh, raring;( Men vi måste ändå fortsätta hoppas! Tänker på dig! KRam!

    SvaraRadera
  4. vad jobbigt! men jag hoppas det kommer gå bra imorgon! kram

    SvaraRadera
  5. Tack alla! Undrar om jag kommer att sova nått inatt... ;) Inget mera blod men det drar väldigt i magen. Jag är på R12 då(men två dagar mellan ÄP och DET)

    SvaraRadera
  6. Fortsätter att hålla tummarna för er!!!
    Många varma kramar :)

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna! Hoppas, hoppas, hoppas detta är er månad.

    SvaraRadera
  8. Åh vad jag hoppas att det går bra! KRAM på dig!

    SvaraRadera
  9. Åh, men gumman! Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå bra!
    Tänker på dig/er.

    Stor kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du får det efterlängtade + imorgon!! Håller tummarna stenhårt för er!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Katternas tassar och mina tummar och tår hålles stenhårt inför morgondagen:) KRAM

    SvaraRadera