torsdag 7 oktober 2010

Ruvardag 3

Idag har vi gjort nått dumt, vi har varit och tittat på ett hus. Detta är dumt för att vi bor redan i ett jättefint hus som vi flyttade in i januari -09.... Men detta huset var jättemysigt, vääääääldigt litet men det är strandtomt. Uuuuuuunderbar utsikt. Vi kommer aldrig att ha råd men vill, vill, vill. Annars brukar det alltid vara sambon som bromsar mig när jag får alla impulser men denna gång tror jag nästan han är mera på än mig. Hua, vi kommer att ha mycket att fundera på under helgen, nästan så jag hoppas att någon smäller in ett jättebud direkt.
Annars mår jag bra, lite trött å känner av Progestronet lite men ingen fara. Kan tillåmed glömma bort ibland att jag ruvar på två små frön men inte under några längre stunder :)
I morgon har vi personalfest som jag har valt att inte gå på. Hatar att ljuga om varför jag inte ska gå(brukar alltid vara med) men orkar heller inte gå dit och det ska börja spekulera i varför jag inte dricker.
Kram!

/Lilla Jag!

3 kommentarer:

  1. vi har oxå lite drömmar och en sjötomt eller havstomt men de tär inte lösbart där vi bor om vi inte vinner en hel HÖG med pengar, men det är trevligt att drömma - och det tar lite tankar av ruvningen, bara det är skönt!

    SvaraRadera
  2. Ja tänk om den drömmen kunde slå in, ett hus med sjötomt! Fast det är ju klart, det finns ju andra drömmar som hellre få slå in i så fall! ;)

    Som Jenny_maria säger, det är bra att sysselsätta sig med annat så att man får något annat att tänka på!

    Jag känner inte heller av progesteronet speciellt, lite öm i brösten, men det är nog allt. När började du ta dem? Tog mina första i söndags. Var förberedd på att det skulle bli kladdigt och jobbigt, men inte då.

    SvaraRadera
  3. Jag började också ta dem i söndags. Denna gång ska jag ta tre om dagen... Morgon å kväll går bra men dagen är inte skoj :( Men det står man ju ut med om det hjälper :)

    SvaraRadera