måndag 25 oktober 2010

Award =)

Jag har fått två stycken awards av En evig längtan och Längtan till ett barn ni är så gulliga :) Det är så kul att veta att det finns andra som läser min blogg. Har sagt det tidigare men kan inte säga det nog många gånger: det ger så otroligt mycket att skriva här, dels att skriva av sig men också att få kommentarer av er som vet hur det är. Lika spännande är det att läsa era bloggar, jag skrattar och gråter tillsammans med er.
Awarden går ut på att lägga upp ett favoritfoto och skriva tre saker som står en nära. Sedan ge den vidare till 5 personer.

Jag lägger upp ett foto där jag bara syns i bakgrunden då jag fortfarande är anonym. Denna bild har jag valt för den är tagen nu i helgen under en långpromenad som jag och min sambo gjorde. Jag tycker väldigt mycket om hösten och denna höst hoppas jag ska bli något extra för oss....
Tre saker som står nära mitt hjärta...
1. Min sambo, såklart, som jag älskar så mycket.
2. Mina två katter som får stå ut med att vara substitut just nu... (bortskämda)
3. Min allra bästa vän som jag nog skulle kunna göra allt för.

Tyvärr får jag ju bara välja fem bloggar att skicka denna award vidare till, skulle vilja ge den till så många. Men de fem utvalda denna gång får bli


Kram till er alla!
/Lilla Jag!


2 kommentarer:

  1. Tack för awarden! Ska ta tag i det så fort jag hinner!!

    SvaraRadera
  2. Jo, de här små missarna, vad gör man inte för dem? Mycket substitut som sagt! :-)
    Vår äldsta den som är dålig nu har snart förbrukat sju av sina nio liv känns det som, usch gör ont i hjärtat men får ta vara på det sista och tänka på kattens bästa.

    SvaraRadera