tisdag 19 oktober 2010

Trött, trött å trött.

Som ni förstår är jag trött idag.... Vet inte om det är lillbusen som spökar eller om det är att det är både mycket och rörigt på jobbet just nu. Annars mår jag bra, drar lite i magen men skönt att känna nått ;) Sprutorna som jag tar känns rätt mycket men det går fort över.
Har inte så mycket skojsigt att skriva, just nu går jag bara och väntar på att det ska bli den 8 november så jag får komma på VUL, innan dess vågar jag inte riktigt tro att det är sant. Önskade att denna tid bara bestod av lycka men det är lika mycket oro nu som under ruvartiden, spruttiden, sprejtiden och mellantiden. Oro och väntan..... När jag skriver detta så inser jag att jag tänker nog mera på de tidigare missfallen än jag har erkänt för mig själv. Det måste jag jobba på, positiva tankar!!!!
Kram!

/Lilla Jag!

6 kommentarer:

  1. Sänder positiva tankar till dej:) KRAMEN

    SvaraRadera
  2. Var sjukt orolig de 14 första veckorna, det är tufft men det går. Tror det är svårt att vara annat när man haft flera missfall.

    Snart är du vid VUL, sedan tickar tiden på och du kan slappna av lite lite mer för varje dag :)
    Allt kommer gå jättebra, kram

    SvaraRadera
  3. Det är klart att det ska gå bra nu!! Hoppas att du får tiden att gå snabbt!

    Tack för ditt inlägg, det är konstigt, jag har ju ingen aning om vilka alla är bakom kommentarerna, men de värmer och betyder så mycket! =) Jag lovar jag ska inte ge upp, det är bara ibland det känns så nattsvart...

    SvaraRadera
  4. Förstår din oro, men tiden går fortare än man tror och snart är det VUL :-) Du ska se det går bra denna gången! Kram

    SvaraRadera
  5. Det kommer gå bra! :D kram

    SvaraRadera
  6. Hej
    'Hittade' nyss till dig, såg att du besökt & följer min blogg.

    Sänder en kram med positiv energi.
    /Malin

    SvaraRadera