lördag 16 oktober 2010

Vilken underbar lördag det blev :)

Tack alla underbara!!!! Säger det igen men ni är sånna otroliga vänner. Fascineras över hur mycket ni har kommit att betyda för mig. Ni finns där i både med och motgång. Vill bara krama om er allihopa!
Har inte fattat det än... Det känns så otroligt underbart. Ska det vara våran tur nu?
Våra två tidigare IVF har jag också testat plus med sedan fått missfall. Jag ska försöka att inte tänka på det nu(kommer säkert att få mina dippar...). Detta är en ny omgång.
Klockan var 05.00 när jag vaknade å gick på toa, övervägde med mig själv hur jag skulle göra, jag väckte inte ens sambon. Jag tog beslutet, bära eller brista. Det blev ett plus i rutan direkt, då smög jag tillbaka till sängen å försiktigt väckte sambon. Glädjtårar :) Efter det kunde vi inte somna om utan låg i sängen å småpratade. Vet inte hur många gånger jag tog fram stickan och tittade igen, rädd att plusset skulle var borta... LYCKA!
Igår var vi på IKEA och köpte ny soffa, tvbänk och soffbord så det är mycket att skruva med. Men jag får bara titta på. Knappt så jag får lyft nått för min kära sambo :) Jag är inte van att bara sitta bredvid och vara hantlangare, men det är bara att lyda!
TJOHO! Glädjetjut :)
Kram!

/Lilla Jag!

15 kommentarer:

  1. Oh vad härligt!!! Grattis grattis grattis.

    SvaraRadera
  2. Mega Grattis!!!! Så skönt att folk lyckas!!! Håller tummar att det ska gå hela vägen!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt! Själv plussade jag för ett år sedan exakt och sitter nu med en liten tjej på snart fyra månader:) Det kommer att gå bra!

    SvaraRadera
  4. Härligt, härligt! Måste erkänna att jag är grymt avundssjuk ;-) men hoppas att min tid kommer också.

    SvaraRadera
  5. Grattis!!! Vilka underbara nyheter! Kram

    SvaraRadera
  6. Klychigt, men tredje gången gillt heter det väl!! Stort grattis! Kram Kix

    SvaraRadera
  7. Det är klart att det ska gå bra nu!!!! Njut!! =)) GRATTIS igen!!

    SvaraRadera
  8. underbart att höra!!! all lycka och kärlek nu.)) kram

    SvaraRadera
  9. Men oj så underbart! Stort grattis till er! =)

    SvaraRadera
  10. Nej men gud vad glad jag blir!!! Har inte tittat in i helgen och så ser jag det här :D

    Massor med stora grattis och många kramar! Lycka :)

    SvaraRadera
  11. Jättestort grattis! Underbart! :-)
    Stora kramar

    SvaraRadera
  12. Grattis!!! Å så roligt! Nä, tänk inte på de tidigare gångerna, som du säger - det här är en ny omgång. Grattis igen!

    SvaraRadera
  13. Oh va roligt Grattis =)

    SvaraRadera