lördag 30 oktober 2010

Finns de som tjänar stora pengar på barnlösa

Läste denna artikel i Svd Det är verkligen hemskt hur giriga människor kan sko sig på ofrivilligt barnlösas önskan att få barn, och inte bara ofrivilligt barnlösa, det finns ju även de med pengar som inte har varken tid eller lust att vara gravid men barn ska de ha.........
Dessa surrogatmammor blir ju fruktansvärt illa behandlade. Jag blir så förbannad när jag läser artikeln, de som tjänar pengar på detta kan inte ha en aning om hur det är att vilja ha ett barn, att bära ett barn och att sen mista det. För surrogatmammorna kanske det är ett sätt att överleva men hur mår de efteråt? Fy f-n vad orättvisor gör mig upprörd!
Lördagskram!
/Lilla Jag!

4 kommentarer:

  1. Ja det här är ju riktigt äckligt hemskt! Jag såg en dokumentär om det här förut. En kvinna i Indien födde ett barn åt ett par, precis på det sättet som beskrivs i artikeln. Det var bland det värsta jag sett! Det var som om hon var en maskin.

    Det är fel mot mamman och barnet och de människor som använder sig av det här sättet för att lätt och behändigt få ett barn, det förtjänar inte barn!

    Jag är chockad över att det ens existerar.

    SvaraRadera
  2. Usch, ja och fy fan. Mår dåligt bara av att läsa ett par stycken, så hemskt att det här existerar...

    SvaraRadera
  3. Hej, du har något att hämta hos mig :-)

    Kram Ninna

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Du har nåt att hämta på min blogg...

    Kram o ha en bra dag

    SvaraRadera