lördag 2 oktober 2010

Underbar start på dagen!

För cirka 30 minuter sedan ringde de från Falun. ALLA fyra äggen var befruktade, tårarna bara rann ner för kinderna. I detta läge ska vi tillbaka på mån men ev blir det långtidsodling, i sånt fall skulle läkaren ringa under dagen idag. Vet att mycket kan hända med äggen innan mån men det skiter jag i just nu, jag är så otroligt glad just nu.
Tyvärr är sambon ute i skogen på övning så jag fick messa honom mellan tårarna, har inte hört något från honom än men vet att han var lika nervös som mig.
Vilken underbar lördag!!!!
Kram på er och tack för alla glada kommentarer :) Just nu så tror (förutom min sambo) att ni är de som står mig allra närmast.

/Lilla Jag!

8 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS!!!! Håller med, vilken underbar start på denna dag!!! Ni gjorde alltså rätt val när ni valde att genomföra ÄP. Det är ju fantastiskt!! Ha en bra dag!!!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att det gick så bra!!! Grattis! Ha en underbar dag.

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina skörden och va roligt att det gick så bra i labbet :-)
    Lycka till med ET!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh, vilka glada nyheter! Grattis!

    SvaraRadera
  5. Tack =) Börjar bli nervös nu igen.... Denna eviga väntan.

    SvaraRadera
  6. Åh! grattis!!vilken lättnad att alla blev befruktade:) då hoppas vi på att det fortsätter så! kram

    SvaraRadera