fredag 29 oktober 2010

Fredag, me like :)

Inte så mycket att skriva idag. Kul att vi är så många ruvare nu och många som börjar närma sig. Tänk om vi kunde skapa en bloggbabyboom.... ;)
Jag mår väldigt bra just nu, försöker att bara njuta av att jag är gravid och inte oroa mig. Idag gick jag in i v.7 (6+0) Trött å kissnödig är nog de stora symptomerna. Känner jag efter ordentligt så har jag nog massor..... Hihi.
Vi har bokat biljetter till We Will Rock You på Cirkus i Stockholm i dec. Det ska bli så kul, både musikalen och en helg i huvudstaden. Skönt att ha nått att se framemot i höstrusket.
Hoppas ni alla får en toppenhelg. Själv ska jag bara mysa och träffa några vänner och så kommer jag såklart att kolla era bloggar.
Kramen!
/Lilla Jag!

2 kommentarer:

  1. Kul med "we will rock you" våra vänner såg dem nyligen och älskade den! Så vi funderar p att boka biljetter...

    Så härligt med 7+... Som du vet är jag heeeelt ny på detta och kan inte fatta att jag blivit en ruvare...så coolt. hoppas det nu går vägen...

    kram Ninna

    SvaraRadera
  2. Önskar dej all tur och lycka i detta:)) ha en fiiin helg, kramen

    SvaraRadera