fredag 22 oktober 2010

Symptomer?

Vet inte om det är hjärnan som spelar mig ett spratt eller om det är gravidsymptomer? Men känningar har jag, det drar i magen och ner mot ljumskarna, är småsugen på nått hela tiden, känner äckliga dofter lika bra som en mögelhund(fast jag är täppt i näsan) å så är jag TRÖTT. Sova är inga problem just nu. Igår kom jag hem från jobbet å somnade en timme i soffan sen tidigt i säng å somnade nästan direkt. Glömde en till symptom, får springa på toa ofta, även på natten.... Hoppas verkligen att detta är nått positivt då jag inte har känt av såhär de tidigare gångerna.

Idag går jag in i vecka 6 (5+0) Förstår inte riktigt detta sätt att räkna på men det är så jag får fram att det ska vara. ÄP 1/10, börjar räkna första veckan från 17/9, Hmmm tänker jag rätt nu?

Ikväll ska sambon å spela poker, så det blir chipsmys med missarna i soffan, är det inget skoj på tven så blir det nog Eclips. Jepp, jag hör till Twighlightnördarna. Trodde verkligen inte att det skulle vara nått för mig men när jag började läsa böckerna så kunde jag inte sluta. Vilken underbar kärlekssaga. Filmerna är ju inte i närheten av lika bra men bra de också. Hahahaha, 40-år och frälst i ungdomsböcker.
Stora kramen!

/Lilla Jag (eller lilla vi...)

3 kommentarer:

  1. Du, dessa symptom låter lovande!! Härligt!! =)
    Ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  2. Tycker också det låter lovande:) Min gravida vän har haft precis samma symtom!
    Twilight är bra:)
    trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Oj vad spännande med gravidsymptom! Det torde nog vara positivt:)

    SvaraRadera