söndag 7 november 2010

Nervös!

I morgon är det dax för "domen" känns det som, VUL v.8 (7+3 i morgon). Förra gången vi kom såhär långt tror jag vi var iväg en vecka tidigare. Jag är sååååååååå nervös. I morgon kommer det nog att bli många tårar, hoppas de är av lättnad, hur ska jag orka med nått annat??? Ska bli spännande att se hur psykiskt närvarande jag kommer att vara på jobbet i morgom förmiddag ;) Vi ska iväg kl 13 HUA vad timmarna kommer att sega sig fram. Hoppas verkligen att jag kommer att kunna sova nått inatt.
Det som oroar mig mest är (som jag sagt tidigare) att jag inte tycker att jag känner nått längre.
Jaja, inte mycket jag kan göra längre än att hålla tummarna.
Funderar på att lägga mig i badet och försöka slappna av lite. Tyvärr ska man ju inte bada så varmt just nu och det är ju det sköna med att bada men det blir skönt ändå, hoppas jag...
Fortsättning kommer i morgon!
Kramar till er cybervänner.
/Lilla Jag!

12 kommentarer:

  1. Lycka till på VUL i morgon! Så spännande..!kram

    SvaraRadera
  2. Åhhhh. hoppas hopppas på ett snabbt tickande litet hjärta därinne! Tänker på dej!!! många kramar

    SvaraRadera
  3. Va kul håller min tummar åt er =)

    SvaraRadera
  4. Önskar dig lycka till imorgon! Jag tror att dagen kommer bli bra imorgon! Jag känner det på mig!!!

    SvaraRadera
  5. Åååååh vad jag kommer att hålla tummarna!!!!
    Det här är SÅ spännande och jag hoppas verkligen att det blir en dag fylld med glädjetårar! =)

    STOR KRAM TJEJEN!

    SvaraRadera
  6. Håller verkligen alla mina tummar och tår för dig!
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Stort lycka till i morgon! Jag håller hårt i tummarna för att den lille rackarn ska vara full av liv.
    Hoppas du kan sova.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Önskar er all LYCKA TILL i morgon.. ja kommer att tänka på er..

    Många kramar

    http://lillamini-ivf.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Håller tummarna för att allt går bra idag!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Håller tummarna på att ni kommer att få se det lilla hjärtat slå o att allt är som det ska va...

    Tänker på er....

    Kram

    SvaraRadera