måndag 1 november 2010

Dagarna kryper fram.

Just nu känns dagarna som en lång transportsträcka till VUL nästa måndag 13.00 Tänker inte på så mycket annat just nu, samtidigt som det känns väldigt nervöst. Tror aldrig jag har önskat mig nått så mycket som att det ska finnas ett litet tickande hjärta där inne.
Det har gått bra att jobba idag, illamåendet kommer mera på eftermiddagen/kvällen men hungrig är jag nästan hela tiden och får kissa ofta, jobbigast på nätterna. Jag håller mig från att dricka så mycket te och vatten på kvällarna. Vi har en Soda Streamer så jag brukar verkligen dricka mycket bubbelvatten annars.
I morgon blir det att hålla tummarna hårt för Lilla mini som ska på VUL och få se lillhjärtat :) Det är många i utav mina bloggvänner som denna vecka ska på FET el ÄP, jag håller verkligen mina tummar för er och hoppas så att denna gång ska bli eran gång.
Kramar till er alla!
/Lilla Jag!

3 kommentarer:

  1. Förstår att det känns som en evighet, men dina symtom låter ju lovande...

    SvaraRadera
  2. Tack vad gullig du är.. <3

    Uppdaterar efter morgondagen.
    Tack än en gång!

    Ta vara på dig och klappa magen så gott

    SvaraRadera
  3. TACK, skönt att veta att man inte är ensam om denna namn-nojja!

    Varm kram Ninna

    SvaraRadera