fredag 12 november 2010

5 timmar på akuten

Nu har vi spenderat 5 timmar på akuten..... Roligare kan man ha en fredagskväll. Smärtorna blev för starka, jag tog Panodil och Diklofenak men det hjälpte inte. Men nu är det konstaterat: missfall, läkaren såg inte ens en hinnsäck.
Jaja, nu vet vi iaf och får gå vidare därifrån. Helgen kommer att bestå av sorgearbete och att bara ta hand om varandra. Sambon bröt också ihop idag, det är lätt att glömma att detta är lika psykiskt jobbigt för dem.
Han berättade för sina föräldrar idag, de tog det jättebra. I morgon ska jag berätta för mamma, saknar henne väldigt mycket just nu.
Nu blir det att krypa i säng, först ska jag ta fyra Cytotec vaginalt, de ska hjälpa till att få ut det sista.
Tack ännu en gång för allt stöd. Det hjälper så otroligt mycket.
Kramisar
/Lilla Jag!

22 kommentarer:

  1. Finner inga ord just nu..men jag är så otroligt ledsen för er skull, tänker på er
    Sköt om varandra, kramar

    SvaraRadera
  2. Faaan oxå:(( du är i mina tankar. Många kramar

    SvaraRadera
  3. Det gör ont i mitt hjärta med! Ta hand om er.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åååå nej!! Kära du... Hade ju hoppats... :(

    Ta hand om er! Varma kramar!!

    SvaraRadera
  5. Nej fy för det hemska.... Jag lider verkligen med er. Usch... Ta hand om er. Mängder med kramar!

    SvaraRadera
  6. Finner inga ord.... Jag har verkligen hoppas och trott på att det skulle vara eran tur nu. Jag som känner er vet att ni är så värda detta och skulle bli världens underbaraste föräldrar, och jag vet att ni kommer att bli det en dag... Tänker på dig/er, massor. Hör av dig när du orkar. Kramar i massor

    SvaraRadera
  7. Tårarna rinner när jag läser detta. F*m vad livet är orättvist!
    Många kramar till er båda.

    SvaraRadera
  8. Jag är jätteledsen och känner med er! Skickar massor med styrkekramar! Ta hand om varandra!

    SvaraRadera
  9. Jag gråter med er :´( Ta väl hand om varandra.
    Tänker på er.. många tröste kramar

    SvaraRadera
  10. Så jätteledsen för er!! Ta hand om varandra.
    Kram!!

    SvaraRadera
  11. Trodde inte jag kunde ha mer ont i hjärtat, men jag känner med dig så oerhört mycket. Jävla orättvisa skitliv...

    Kram

    SvaraRadera
  12. Jag är så oerhört ledsen för din skull, säger som Joanna: det är så jävla orättvist. Finns inga ord i sådana här lägen, men jag tänker på dig massor.

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Många tankar till er båda. Det finns som sagt inga bra ord, men Jag vill att du ska veta att jag känner oerhört mycket med er.

    Stor kram

    SvaraRadera
  14. Så fruktansvärt ledsen för er skull!! Bamsekram

    SvaraRadera
  15. Fy fan vad orättvist! Jag lider så med er båda :-(
    Kramar

    SvaraRadera
  16. Nejje, fy vad orättvist livet kan vara. Skickar en stor varm kram till er båda!!

    SvaraRadera
  17. Jag är så hemskt ledsen för er skull.
    Stor varm kram till er.

    /Sara

    SvaraRadera
  18. Beklagar verkligen o känner en oerhörd smärta för er skull...ta hand o stötta varandra...

    Ni finns i mina tankar...

    Kram

    SvaraRadera
  19. Ååååå nej... har varit frånvarande på nätet i drygt en veckan, och inser nu att jag missat en massa... fast det här hade jag helst av allt velat missa... f-n vilket tråkigt besked. Tycker så synd om er. Kram Kix

    SvaraRadera
  20. Fan också. Finner inte ord :( kram

    SvaraRadera