tisdag 2 november 2010

Är hon gravid?

Idag frågade en kollega som inte vet att jag är gravid en kollega som vet om jag var gravid. Hon tyckte att jag var "inte riktigt med" så som man är när man är gravid, sa hon...... Hon skulle bara veta.....
Först kommer frågan: När har jag "inte varit med"? Tycker jag har koll men kanske bara är som jag tror. Andra frågan: Märks det så väl om man är gravid? Eller är det vissa som är extra lyhörda?
Helst skulle jag bara vilja skrika JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det finns så många som jag skulle vilja berätta det för men vill ändå spara några veckor till.
Tror magen har växt lite, eller så är det bara gaser(för det finns det endel av, sorry.......) Svårt att veta för den var ju inte direkt platt innan ;)))
Kram!
/Lilla Jag!

4 kommentarer:

  1. Hej tjejen, hoppas du måt fint, du har fått nåt av mej,kolla in min blogg. KRAMEN

    SvaraRadera
  2. Hahaha...Du är så söt Lilla Jag! Hoppas du inte har det alltför jobbigt med jaa..du vet vad!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Haha, så roligt att berätta för kollegan senare! Men... håll henne och övriga på halster en liten stund till :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så nu försöker jag kommentera för 4.e gången, denna gången från Laptop istället från mobil (där ord verifieringen inte alltid kommer upp och mina kommentarer skickas inte!! *suck*)

    -ha ha, jag var tvungen att ta de mest jobbiga först ifrån dagen, där av blev det så i mitt inlägg ;-)

    Hade igår 183 läsare, enbart FYRA stycken med din kommentar idag, har orkat kommentera..
    -Trist!


    Hur mår du?
    Känns allt bra med din graviditet?!

    Ser fram emot dina nya inlägg och blir även mydket glad för dina kommentarer :-)
    Må så gott och ta vara på varandra!
    Klappa magen så gott.

    *kramar*

    SvaraRadera