söndag 21 november 2010

Bakis

Det var längesen jag låg seg i soffan efter en kväll med massor av vin. Igår var vi hemma hos underbart underbara vänner som bjöd på en fantastisk tre rätters middag och det blev ganska mycket vin. Jag tillåmed feströkte....... Blä känns det idag men igår var det så skönt att bara vara sitt gamla jag för några timmar. Mycket prat och en del tårar blev det. Så idag ska jag försöka att bara tillåta mig att sega i soffan utan dåligt samvete för gårdagen var nått jag behövde.
Hoppas ni alla får en bra söndag. Jag håller mina tummar för er alla. Ni finns i mina tankar.
Kramen!
/Lilla Jag!

4 kommentarer:

  1. Tack Lilla Jag!
    Hoppas du är okej själv!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt:) Ja det var du verkligen värd, en go fylla och lite prat:))) hihi, skämt åsido det e skönt att bara vara sitt "gamla" jag ibland å inte alltid behöva tänka på vad man ska äta dricka etc... Hälsa soffan, kram

    SvaraRadera
  3. Helt rätt!! Sådana kvällar kan man behöva!!

    SvaraRadera
  4. Låter som en perfekt kväll! Man behöver de dagarna när man bara sitter och umgås, kommer det tårar så kommer det ;)

    SvaraRadera