fredag 19 november 2010

Drömmer

Igår var jag så positiv å uppåt, det känns inte riktigt lika bra idag :( Men jag har kommit på vad det är som gör det och när jag bearbetar stora delar av min sorg, när jag sover...... Jag har alltid drömt mycket men sen några nätter innan missfallet har jag drömt varje natt om: missfall, föda barn, vara gravid, andras graviditeter, andras barn och som i natt, barn som far illa då föräldrarna inte tar hand om dem. Fy vad jobbigt det var i morse. Jag tror jag gråter vissa nätter också, på en natt kan jag drömma om många olika fall. Är det ett sätt för det undermedvetna att bearbeta?
Först när jag vaknade var jag inte ett dugg sugen på att åka på vårat lilla äventyr men det är nog bättre att göra nått än att bara sitta hemma å deppa. Snart åker vi iaf, ska bli skönt.
Ha en underbar dag mina vänner.
Kramar!
/Lilla Jag!

5 kommentarer:

  1. Skickar plåstra- om -själen kramar till dig!! Ha en skön helg nu, unna dej ett glas eller två kanske? Kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en riktigt trevlig helg, det är ni värda!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fredagskram till finaste Lilla Jag!

    SvaraRadera
  4. gud vad jag känner igen mig det där med mardrömmarna...precis som du säger är det nog kroppens sätt att bearbeta det man av olika skäl inte orkar bearbeta på dagarna... jag tror att ens undermedvetna säger stopp och att man bara får "ta" det i de portioner man orkar/kan. Men mardrömmarna minskar, desto längre tiden går.. hoppas så även för dig! varm kram

    SvaraRadera