fredag 26 november 2010

skitdag

Blir inte så många inlägg just nu. Vet inte vad jag ska skriva, mår inget vidare, men vet ändå inte riktigt hur jag mår..... Har fått en tid hos en kurator nästa vecka och det känns väldigt skönt.
Idag tycker jag livet är väldigt orättvist, jag vet att det finns mååååååånga som har det mycket värre än mig men det är inget som får mig att må bättre.
Har fixat advent hemma idag, detta är en period som jag ÄLSKAR men inte ens det får mig att känna mig glad.
Hoppas detta är övergående, vet att det är det men att det blir bättre snart!
Hatar, hatar, hatar att må såhär: TOM, ledsen, bitter, det gör ont!
Tänker på er alla bloggisar å håller mina tummar, vill så gärna att det ska gå bra för er. Lider så med er där det inte har gått så bra, IGEN!
Många kramar!
/Lilla Jag!

9 kommentarer:

  1. Det är ingen rolig känsla. Det känns som om den enda gång man "lever upp" är under stmulering, ÄP/ET och ruvning och det är trots allt en kort tid... Ibland undrar jag vad jag gjort för att drabbas av detta. Hoppas att du snart mår bättre! Det är du värd. Kram och ta hand om dig!!

    SvaraRadera
  2. Usch. Jag känner tyvärr också igen den där känslan allt för väl (men det hjälper ju inte dig, tyvärr). Hoppas besöket hos kuratorn kan få dig att må lite bättre.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att besöket hos kurator kan ge något bra och att du snart känner dig bättre.
    Många kramar till dig

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blir en bättre dag i morgon, stor kram

    SvaraRadera
  5. Bra att du fått tid hos kurator, hoppas att det kan stärka dig. Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas också att du kommer att må bättre snart och att din kurator kan hjälpa dig hur du ska hantera sorgen och smärtan.
    Och att stundande advent och julmys kanske ändå kan få dig att må lite bättre. Det är ju en mysig tid.
    Många kramar

    SvaraRadera
  7. Ja hoppas att du snart mår bättre o att du (ni) kan njuta av den kommande tiden...advent, jul o nyår...

    Har egentligen ingenting att säga men ja vet hur det är o inte känna någonting eller att man känner allt men kan ändå inte förklara hur man mår...

    Skickar över en massa kramar o hoppas på att du mår snart bättre...

    SvaraRadera
  8. Sänder över varma tröste kramar till dig.
    Hoppas att kuratorn kan vara givande för dig.
    Jag tänker på er ska du veta.
    Varma kramar J

    SvaraRadera
  9. Hoppas du mår lite bättre idag och att tiden hos kuratorn hjälper dig att komma upp igen!

    Vet hur du menar med julmyset :-(

    Skickar några kramar!

    SvaraRadera