tisdag 28 september 2010

Tusen tankar!

Idag snurrar tankarna ordentligt, fy vad jobbigt det är att bara gå å vänta å vänta, å inget kan jag göra för att påverka situationen. Kommer vi att få ett positivt svar i morgon? Ska vi börja fundera på äggdonation eller adoption??? Ena stunden tycker jag donation är det bästa å nästa stund vill jag det inte alls. Skulle inte det inte se bra ut i morgon så har vi verkligen mycket att prata om sambon å jag. Nu är det såhär att han åker bort på tors morgon och kommer hem på sön kväll(om det inte blir ÄP) och detta känns inte alls kul just nu. Vem ska jag ventilera allt med? Vem ska finnas där för mig när jag inte orkar? Usch, jag gråter bara jag tänker på det.
Tänker inte särskilt positivt just nu märker jag, får rycka upp mig.

/Lilla Jag

2 kommentarer:

  1. Vad bra att äggen växt till sig, jag hoppas att de ser bra ut imorogn!
    det är inget lätt beslut att ta hur ni ska gå vidare, men diskutera, gråt, fundera och gå efter magkänslan..ni måste ju hitta en väg som känns rätt för er båda..
    Lycka till!

    (Behöver du ventilera så skriv! det hjälper att få ner tankarna på papper (eller här) ibland..)

    styrkekramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt går så bra nu! Vad jobbigt att sambon reser bort nu mitt i, du får försöka omge dig med andra kära/nära. Kram!

    SvaraRadera