söndag 12 september 2010

Shoppinglycka!

Man kan shoppa sig lycklig... Det har jag gjort idag :) Vi åkte till ett Köpcetrum utan att jag hade några planer på att handla, tittar in på en skoaffär och hittar ett par jättesnygga stövlar som passade. Jag har problem med att jag har kraftiga vrister och vader(utan att vara jättestor)  och det gör att stövlar har alltid varit ett  stort problem för mig så när jag fick dessa på mig så fick det kosta. Blev så glad.
Sen hittade jag en vinterjacka också, när jag provade den började tankarna direkt: Ska jag verkligen köpa den för förhoppningsvis kommer jag inte att kunna ha den under senvintern..... Men så kan jag ju inte gå runt å tänka(svårt att låtabli) så jag köpte den också :) Får väl spara den till nästa vinter i sånt fall å skulle vi ha turen så ska det väl ta sin tid innan magen blir så stor...

På tisdag ska vi till läkaren för att göra en koll att sprayen har tagit som den ska(håll tummarna) så vi får börja med sprutorna och får åka på ÄP v. 39. Längtar, längtar, längtar

2 kommentarer:

  1. Tur att du hade ett sånt bra smakråd med dig :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja visst kan det kännas frustrerande, det är ju väldigt lite begärt! Jag har haft stöd många gånger när jag behövt, men inte när jag behöver det som mest. Trist.
    Jag säger samma som dig, blogga, hålla kontakt med andra bloggare och sambon! Alla har sin egna speciella roll:)
    Hoppas det går bra för dig! Ska hålla koll och hålla tummarna.. Kram!

    SvaraRadera