fredag 24 september 2010

Lite bättre idag

Känns lite bättre idag men tung i huvudet av att vara ledsen hela tiden. Sambon å jag har pratat igenom samtalet vi hade med Dr E igår och vi funderar på om det inte blev lite missförstånd, jag hoppas iaf det då vi fick uppfattningen att det inte var någon idé alls att fortsätta med IVF för oss... Försöker ligga lite lågt tills på mån när vi vet mera. Då får vi inte träffa våran vanliga läkare för han är ledig. Dr E är jättebra men känner att det kan vara bra med nya idéer och andra ögon, det är en kvinna också bara inbillar mig att de kan ha mera förståelse... :/
Tack för alla kommentarer. Det värmer verkligen.
Kram till er mina nya vänner :) Vill tipsa om detta jättebra inlägg av Joanna Resan till Plusset

/Lilla Jag

Ps. Fick nyss jaga en mus i köket som ena katten ville att vi skulle ha...... Han vill ju bara visa vad duktig han är... Fy å blä!

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft några jobbiga dagar ni med. Jag hoppas verklige att det blev ett missförstånd i samtalet med läkaren. Hoppas att det gå bra till veckan!!

    SvaraRadera