torsdag 16 september 2010

ARG!

Idag är jag riktigt förbannad. Har en kollega som är bland det falskaste människa jag vet som kan gå över lik för att nå det hon vill. Idag fick jag veta att hon ljugit om saker som rör mig och detta för att själv framstå som bättre och och få mig att framstå som ett stort ego..... Denna person ska nu vara tjänstledig en lång tid framöver så jag försöker fokusera på det positiva som komma skall och tänka på hur lätt det kommer att bli för oss andra att jobba i framtiden(inte ensam att tycka såhär som tur är) Tur man har många bra och ärliga kollegor också :) Så, känns mycket bättre nu när jag fått "gnällt lite" :)
Annars mår jag bra, lite eller inte så lite svettningar ibland men de börjar också bli bättre. Snart dax för dagens spruta.
/Lilla Jag

2 kommentarer:

  1. Trist med såna där energitjuvar! Skönt att du har andra fina kollegor iallafall!

    SvaraRadera