onsdag 1 september 2010

Dålig dag :(

Idag har det inte varit någon bra dag, den började med att jag bara ville gråta helt utan annledning. Kommer till jobbet å där går det i 190... Hinner inte det jag vill då alla andra behöver hjälp, känner hur jag ligger efter i planeringen. HUVUDVÄRKEN är inte att leka med, vet att det är en mycket vanlig bieffekt av sprayen men ändå lika jobbig. Denna gång känner jag mig mycket mera lynnig, håglös, ingen kondition och klimakterieaktig än vad jag har gjort tidigare, då har jag bara känt av huvudet. Kanske kommer alla krämpor för att jag oroar mig mera men tyvärr lika jobbiga ändå.
Jag försöker verkligen att vara positiv i mitt tänkande(går inte alltid lika bra...) samtidigt som man inte vill höja förväntningarna för mycket men heller inte vara så negativ så det kanske påverkar hela kroppen... Snurrigt? Det är det till och med för mig.
Men jag hoppas å tror att vår egen ängel kommer en dag!

/Lilla jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar