lördag 25 september 2010

Tack igen Jenny för Awarden, jag blev så glad :) Nu ska jag ta mig tid att skicka vidare.



Det jag nu ska göra är att skriva 7 intressanta saker om mig själv.... Phu... Vi får väl se hur intressant det blir.
1. Jag längtar efter ett växthus att pyssla i.
2. Jag är en person som många anförtror sig till.
3. Jag ÄLSKAR chips(tyvärr)
4. Drömmer om att åka till Mexiko.
5. Vill ha ordning och reda runt mig
6. Arbetar som lärare och trivs som tusan.
7. Har svårt att öppna mig för mina nära och kära, det gör jag här.....

Regler:
Som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick den ifrån.
När man fått den ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv. Ge bloggen till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått en award....
Det var jättesvårt att välja 7 bloggar utav alla bra bloggar jag följer, valde att inte ge till er som nyligen har fått en award så så många som möjligt får, även om jag skulle velat ge er en... :)
TroHoppochKärlek
Resan till Plusset
Livet hos oss
Du + jag och framtiden
Vill bli mamma nu
En evig längtan
Mellan hopp och förtvivlan

3 kommentarer:

  1. Vad gulligt av dig, tack så mycket!

    SvaraRadera
  2. oj, tack så mycket! får se om jag kan luska ut hur man gör sen..:)

    SvaraRadera
  3. Såg nu att du redan fått en award. Jag har nämligen skickat en till dig också. De sprider sig visst som eld bland bloggarna ;-)

    SvaraRadera