måndag 13 september 2010

Lite nervös

I morgon är det dax för besök hos läkaren för att se om sprayen har tagit som den ska och jag får börja med sprutorna.... HOPPAS! Detta gör att jag känner mig lite extra nojig idag men annars mår jag mycket bättre, känner mig inte lika klimakterieaktig längre å hoppas att jag inte kommer att känna av sprutorna så mycket. Jag har mått väldigt bra de tidigare gångerna jag tagit dem.
Men jag har ett litet hål i mitt hjärta som börjar bli större och större. Jag har tappat bort min bästa vän, eller hon verkar inte vilja vara delaktig i mitt liv just nu. Funderar och funderar vad som har hänt???? Har jag gjort nått eller är det så att Hon inte "behöver" mig längre.... Hon borde ju veta att just nu skulle jag behöva henne som mest. Snälla, SAKNAR DIG!
Just nu går det väldigt bra för några av de bloggar jag följer men tyvärr är det väldigt jobbigt för vissa, Tänker på er allihopa!

/Lilla Jag

3 kommentarer:

  1. ojoj, hoppas det går bra imorgon! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu har jag hittat hit också! :)

    Hoppas det går bra på läkarbesöket idag och att du får börja med dina sprutor. Jag kör korta metoden och börjar med mina idag =) Spännande!

    Kramar,
    Joanna

    SvaraRadera