torsdag 9 september 2010

Dag 14 med Synarela

Är det såhär det kommer att kännas att hamna i klimakteriet så vill jag inte dit... På tis är det dax för läkarbesök igen å då hoppas jag att jag får börja med sprutorna och kanske må lite bättre.
Idag har jag tänk mycket på att detta är vårt sista gratisförsök. Jag hoppas å vill att detta ska gå bra så det gör ont i hela kroppen. Men om det inte skulle gå bra, hur går man vidare? Självklart kommer vi att bekosta försök själva om läkarna tycker det är värt det men hur sätter man ett pris på ett barn???????? Hur många gånger ska man försöka? Tänk om någon annan kunde bestämma åt en. Å med tanke på hur jag mår denna gång så är det inget jag ser framemot... Samtidigt som jag mått som vanligt de tidigare gångerna. Jag har ju blivit gravid båda gångerna tidigare även om äggen inte varit så starka men tyvärr inte kunnat behålla dem :( så läkarna säger att jag har "rätt" bra möjligheter.
Nääää, nu gäller det att se positivt på situationen och tro på att det ska gå hela vägen denna gång :)

/Lilla Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar