söndag 19 september 2010

Valdag

Röstat, fixat i trädgården, tagit en låååång promenad, en bra dag. Bra fram tills jag tog en dusch för att sen klä på mig.... Svullen och tjock, ibland förbannar jag dessa hormoner, några kilo upp har det varit varje gång. Självklart så är det värt massor med kilon om det kommer en liten, men just nu känns det jobbigt. Banta är ju inget man vill göra i detta läge. Försöker tänka lite på vad jag äter men men, dålig karaktär.... BLÄ!!!!
Tänker på J som har testat minus. Finns inte mycket man kan säga i dessa lägen mer än KRAMAR i massor. Smärtan och sorgen blir alltid ens egen även om andra har varit med om samma sak så är det inte direkt någon tröst när någon säger: Jag vet hur det känns... Det vet ni inte för smärtan är min, mina känslor och min sorg!!!!!! Det som behövs från andra är att man finns där när man behövs, lyssnar och bara är. Sen när man har blivit lite starkare så brukar det vara bra med andras erfarenheter.... Så känner iaf jag!

/Lilla Jag

1 kommentar:

  1. Massa kramar till dig!!!
    Se nu till att förbättra statistiken, så den ser bättre ut till min nästa försök! :)
    Kramkramkram!

    SvaraRadera