tisdag 21 september 2010

Lågt blodtryck

Har tagit blodtrycket idag och låg väldigt lågt 100/80 och lägre när jag reser mig upp. Detta är orsaken till att jag är så yr och snurrig. Jag ligger rätt lågt i vanliga fall och har tidigare ätit medicin för B12-brist(samma symptomer). Nu är frågan om det är det som är problemet igen eller beror det på hormonerna jag tar nu????? Någon som vet? Som tur är ska jag ju till läkaren på tors så då får jag fråga. Tänkte surfa runt lite också och se om jag hittar nått.

/Lilla Jag

5 kommentarer:

  1. Skönt att du skall till läkaren i morgon så att du kan höra med dem. Det är alltid bärst att fråga. Hoppas Gonal har tagit som den skall =)

    SvaraRadera
  2. åh, vilken bra ordlista du har fått till! Får jag sno den och lägga in i min?

    jag har kört Gonal 2 rundor nu men inte känt ngt av lågt bltr iaf, men det är kanske olika från person till person?

    SvaraRadera
  3. Bara att kopiera :)
    Ska bli skönt att komma till läkaren å kolla i morgon å få ÄP-datum :)

    SvaraRadera
  4. Du har en Award att hämta på min blogg!

    Kram! :)

    SvaraRadera
  5. Jag fick äta B-12 i flera år, den bristen berodde på mediciner. Kanska samma i ditt fall? Lycka till i dag.

    SvaraRadera