onsdag 15 september 2010

Gonal-F

Idag är det dax.....


Snart ska jag ta min första spruta för detta försök. De första två dagarna ska jag ta en dos på 450 och sen gå ner på 300. Förra gången hade jag sprutor (kommer inte ihåg namnet) som jag fick blanda ihop själv, detta är så mycket smidigare. Tycker inte det är några problem att ta dem, plätt lätt :)
Hoppas att jag kommer att må lika bra denna gång som jag har gjort de tidigare gångerna. Samtidigt har jag haft väldigt få och svaga ägg tidigare så blir de flera och bättre av att jag mår dåligt så gör jag det gärna ;)
/Lilla Jag

5 kommentarer:

  1. Saknar redan mina gonal-f-sprutor :)
    Har börjat med Menopur nu och de blandar man själv. Hoppas på mirakel så klart men det är ett helsike att blanda...

    Lycka till med sprutan!

    SvaraRadera
  2. Tack =)Fy för att blanda själv, detta är lyx :)

    SvaraRadera
  3. Jag hade också "blandsprutorna" förra gången och jag älskar Gonal F tycker det var hundra gånger smidigare. Lycka till nu! Kram C

    SvaraRadera
  4. hallå! jag är oxå jätteny i bloggvärlden men känner att det var ett väldigt bra beslut att börja skriva av mig! Det är så otroligt skönt att veta att man inte är ensam om den här skiten. Vet läkarna varför embryona inte vill sitta kvar? Har det varit dålig kvalitet på dem eller är det ngt annat som är vajsing?

    SvaraRadera
  5. Tyvärr har jag inte fått något svar på varför de inte sitter kvar. Jag har åldern emot mig, Fylde 40 i år, å då minskar möjligeterna att bli gravid drastiskt, på naturlig väg till 2%:( Å detta gör att det blir sämre kvalitet och jag får inte många ägg heller. Men lever på hoppet :)

    SvaraRadera