måndag 20 september 2010

Blodprov

I morse var jag och lämnade blodprov för att se om Gonal-F "tar" som det ska. Jag har inte hört nått från min läkare idag så det måste ha sett bra ut :) Annars hör han av sig under eftermiddagen.
Nästa viktiga datum är på torsdag då jag ska på VUL, det känns väldigt nervös för det är ju då vi får veta om det blir nått ÄP överhuvudtaget och om det blir så får vi datumet............... Det är verkligen en lång väntan och många delmål innan man ens kommer till ÄP, sen kommer ruvdagarna och förhoppningsvis plusset med många månaders väntan innan "den" vill komma ut...... Måste ju bli som att vara gravid i ett år!
Har varit väldigt yr, snurrig och huvudvärk de senaste dagarna, någon som känner igen det som biverkning av Gonalen? Idag sov jag nästan 2½ timme när jag kom hem från jobbet och det är inte vanligt att jag gör.
Nu blir det att läsa lite bloggar och surfa runt lite innan bästa programmet börjar, Lite sällskap, kan det bli bättre än det? :)))
Något helt annat, hur i h-vete kan vi välja in SD i riksdagen??????? Blir mörkrädd.

/Lilla Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar