onsdag 2 februari 2011

Underbara vän!

Igår skrev min underbara vän Mammamian (är den enda utav de som verkligen står mig nära som känner till min blogg, förrutom sambon) en kommentar på mitt inlägg som jag inte riktigt fick ihop, hon skrev såhär:

"Ses vi imorgon? Har någon med mig då, som du behöver mer än mig just nu.... ;0) "

Jag funderade och funderade men fattade inget....
Idag träffades vi på jobbet på den gemensamma fikan, när jag sätter mig brevid Mammamian frågar hon om jag har någon ficka, där lägger hon en liten sak... En liten lyckoängel som jag gav till henne för några år sedan när hon höll på med IVF, nu har jag fått låna den, viktigt, jag fick bara låna =) Där sitter jag på en gemensam fika med hundra andra å vill bara gråta, hur gulligt är inte detta??? Jag blev så otroligt glad. Jag hade glömt bort den ängeln men kom ihåg den när jag såg den, men underbara Mammamia kom ihåg. DET ÄR VÄNNER DET! PÖSS PÅ DIG!
Sånna vänner önskar jag er alla.


Lyckokramar!
/Lilla Jag!

12 kommentarer:

  1. Ja, det var en fin gest, det uppskattade sambon :) /Sambon (puss förresten).

    SvaraRadera
  2. Härligt med så fina vänner! =)

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina vänner växer inte på trä`n. Håll hårt i´na :)

    SvaraRadera
  4. Åååå vad fint! Vänner är viktiga i det här sammanhanget.
    Kram till dig

    SvaraRadera
  5. Ååååå ja vart alldeles rörd av det du skrev..

    Vilken underbar vän hon verkar vara...såna växer inte på träd....underbart ha någon sån vid sin sida...

    Hoppas att lyckoängeln ger dig en massa lycka...

    Kram

    SvaraRadera
  6. naaaa såå fint!! Hoppas den ger all lycka till dig!
    kram

    SvaraRadera
  7. Å såna vänner är guld värt! Kram

    SvaraRadera
  8. åhhh...så fint av henne!!! Såna vänner ska man hålla riktigt hårt i.

    Kram!!

    SvaraRadera
  9. Får en tår i ögat när jag läser. Vilken fin vän du har!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar vän du har! En riktig guldklimp!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Men hua, nu blir till och med "vännen" rörd. Tusen tack, men för mig är det en sådan självklarhet för du var ett grymt stöd för mig/oss under vår jobbiga tid. Trots att du själv inte upplevt vad vi gick igenom då, var du precis så som man vill att en vän ska vara under jobbiga omständighter.
    Jag var ju verkligen helt förstörd under långa perioder och såg egentligen bara svart, hade ibland ingen tro alls på att det skulle gå bra just för oss.

    Tror så enormt mycket på er, och till er alla här - fortsätt kämpa, vet hur jobbigt det kan vara. Sök stöd hos de personer som finns på ett bra sätt och ger er positiv energi, strunta i dem som inte förstår! Kramar till dig vännen och ha en bra helg!

    SvaraRadera