onsdag 9 februari 2011

Sprutdag 5

Idag var det dags för att börja med att ta två sprutor, Menopur och Cetrotide. Först en spruta för att få äggen/äggblåsorna att växa till sig och sen en spruta för att inte få för tidig ägglossningen.....
Det kliar på magen efter sprutorna och jag har blåmärken, ett blåsvart och HUVUDVÄRK men känner mig glad ändå :)
Det känns väldigt konstigt (ovant) med den korta varianten, kan detta verkligen funka? Skulle vara helt underbart om det gjorde det.
I morgon ska vi till Dr Z, hoppa upp i den underbara stolen och få ett utlåtande, hur kommer det att se ut??? Hua, nu blev jag nervös. Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram på er!
/Lilla (svartblåa) Jag!

9 kommentarer:

  1. Lycka till. Ser säkert finfint ut!

    SvaraRadera
  2. Heja heja!!

    Bara ett blåmärke... Jag har minst 10 av mina Innohepsprutor ;-) Snyggare mage har jag ju haft...

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas och tror på denna gången! Kramen

    SvaraRadera
  4. Lycka till....håller tummar o tår hårt hårt hårt o hoppas hoppas hoppas..

    Kram

    SvaraRadera
  5. Alla mina två tummar har du och en massa lyckönskningar - kom igen äggen!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Lycka till, det går säkert bra. Och kom ihåg kvantitet är inte lika med kvalitet.

    Kram!

    SvaraRadera