söndag 27 februari 2011

Besökare

Wow, för 4 månader sedan skaffade jag en sidräknare på min blogg, på denna tid har jag haft 13 436 besökar på sidan. Helt otroligt!!!! Jag har fortfarande svårt att förstå att ni finns som vill läsa det jag skriver.

Helgen har varit lugn, mår mycket bättre. Tror det mest var magkatarren som gjorde sig påmind.
Till veckan har jag sportlov, ska bli jätteskönt men tyvärr jobbar ju sambon :( Har inte så många planer, träffa lite kompisar, träna och fixa en hel del hemma, fattar inte hur fort det blir en enda röra av allt.....

Ha en härlig söndag!
Kram!
Lilla Jag!

2 kommentarer:

  1. Skönt att se att du mår bättre! Hoppas du får en skön ledig vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag går alltid in flera gånger per dag på din sida för att se om du uppdaterat :) Hoppas du får ett härligt sportlov!!

    Kram!

    SvaraRadera