torsdag 24 februari 2011

Sjuk?

Är hemma från jobbet idag. Vaknade kl 05.00 och kunde inte somna om. Mådde illa och hade ont i kroppen. När det var dax att kliva upp, duschade jag och åt frukost. Hela tiden mådde jag jätteilla och det stod mig upp i halsen. När jag kom upp i sovrummet och såg sambon som fortfarande låg i sängen började jag gråta.... Vet inte vad det är. Har inte spytt så jag tror inte på magsjuka, har ingen feber så det är nog ingen flunssa, kan vara allt som kommer ikapp tillsammans med magkatarren, hobbyläkarens diagnos ;)
Vad det nu än är så stannade jag hemma, och blir hemma i morgon också sen är det sportlov i en vecka. Det ska bli så skönt, bara ta det lugnt =)

Kram på er!
/Lilla Jag!

9 kommentarer:

  1. Lite komiskt....för ja har oxå skrivit ett inlägg idag med överskriften sjuk??

    Dock inte samma som vad du känner *kramar om dig* men känner att det är nån förkylning på för ja hostar lite o halsen ömmar...

    Men ja hoppas att du mår bättre imorgon o att du njuter av att få vara ledig...kanske det är allt som har hunnit ikapp dig eller så är det nån förkylning på g..

    Krya på dig

    Skickar över en massa styrke/krya på dig kramar

    SvaraRadera
  2. Ja du kan behöva få vila ut ordentligt, den tar mer än man tror den här IVF-cirkusen. Hoppas du snart mår bättre.
    Stor krya-kram!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Vila ordentligt, rekreation is da shit! Kram Kix

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du mår bättre snart! Det här med vänner är jättesvårt i IVF-karusellen. Jag har många vänner som är förstående för det vi går igenom men de har verkligen inte en aning om vad det är man går igenom och vilken energi det tar ifrån en. Jag mår mycket bättre sedan jag började blogga, för här vet man att alla verkligen vet vad man går igenom, på riktigt!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du känner dig bättre efter lite vila. Det är inte konstigt att kroppen reagerar efter vad du har gått igenom.

    kramar

    SvaraRadera
  6. Jag har också blivit sjuk idag, så det blir ingen bloggträff för mig heller :( Hoppas vi bli bättre snart och att det blir en ny träff också. Då kan vi båda gå! :)

    SvaraRadera
  7. Hoppas du mår lite bättre idag!

    SvaraRadera