söndag 6 februari 2011

Sprutdag 2

Tack så jättemycket för alla tummar, tår och hejarrop, det känns som vi verkligen behöver det. Då tredje gången gillt inte funkade för oss så får vi hoppas på fjärde gången....
Mår lite illa idag men det kanske inte är så konstigt med den stora mängden Menopur jag tar. Snart är det dags för dagens spruta. Snacka om att man blir bortskämd med Gonal-F, det är ju rena lyxen med färdigblandat.
På torsdag ska vi iväg på VUL, är det möjligt att det kan finnas så korta behandlingar? Saknar verkligen inte att spreja med Synarela, fick värsta huvudvärken av den.
Jag är väl medveten om att Menopur är en chansning på mig då jag aldrig har fått så många ägg tidigare, så extra tummar för att vi inte ska behöva avbryta och börja om med Gonal-F igen (då blandar jag hellre vidare...)

Ett jättestort GRATTIS till Miss S som plussat idag!

Kram på er!
/Lilla Jag!

5 kommentarer:

  1. Ja, vi hoppas verkligen att fjärde gången gillt är "the gång" ;)
    Du har alla mina tummar för att inte behöva avbryta. Själv blev jag nekad korta behandlingen - ska bli så spännande att se hur det går för dig.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vi fick Menopur vid vårt första ivf, blev bara tre ägg för oss men alla blev befruktade och var av toppkvalitet :)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Jag har kört både den långa och den korta behandlingen och båda gångerna blev det liknande resultat. Har dock aldrig provat Menopur. Jag hoppas det fungerar toppen och att du får ut ägg med superkvalité!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fjärde gången gilt tror jag stenhårt på. Det funkade för mig!!

    Lycka till.

    SvaraRadera
  5. Jobbigt med blandandet, men vad skönt ändå med korta perioden. Här i England är det tydligen den man kör på. Nässpray hade de knappt hört talas om...

    SvaraRadera