söndag 13 februari 2011

Söndag!

Efter sådan underbar helg som det har varit med SOL, SOL och SOL kan man inte annat än må rätt gött :) Även all peppning från er mina underbara vänner hjälper så otroligt mycket.
Nu ska jag försöka leva i nuet och verkligen tro på denna gång!!! De andra funderingarna hoppas jag att jag slipper ;)
I morgon ska jag lämna blodprov på morgonen och sen kl 14 på nytt VUL, hoppas nu att det är minst tre fin fina ägg.
Sen blir det tårta med en massa hjärtan, Lilla jag fyller ju år :) och så firar vi helgonet Sankt Valentin. Tycker egentligen inte om dessa kommersiella dagar, alla hjärtans dag är inte skoj när man är singel... Så sänd en tanke till alla ensamma människor i morgon.

Söndagskramar
/Lilla Jag!

10 kommentarer:

  1. Vad skönt att du mår bra.
    Ultraljudet i morgon kommer gå jättebra.

    SvaraRadera
  2. Håller mina tummar för dig imorgon! =)

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för ett lyckat VUL imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  4. STRORT GRATIS på din FÖDELSEDAG!! :-)

    Hoppas att VUL går bra och att de ser fint ut.
    Varma kramar

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS på födelsedagen!! Hoppas att du får se många fina blåsor på VUL idag, det vore ju en jättefin födelsedagspresent. :-) Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Önskar er all lycka till för dagen o även framtiden...

    Vill även säga grattis (du har nåt på min blogg) o hoppas att du får en underbar födelsedag/alla hjärtans dag...det är du värd...

    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattiskramar och lycka till idag!

    SvaraRadera
  8. Grattis på din födelsedag och lycka till med Vul. kramar

    SvaraRadera
  9. Grattis på din dag!! Hoppas att blodprov och VUL gick bra!!!

    SvaraRadera
  10. Du har mina tummar i morgon Lilla Jag och ett stort grattis till dig!

    SvaraRadera