fredag 4 februari 2011

Äntligen!!!

Idag kom den, den efterlängtade mensen =))))
Nu startar det igen, i morgon börjar jag med Prednisolon 10 mg och Menopur 450 IE
Det känns skönt att komma igång igen, som jag har väntat på detta. Trodde aldrig att jag skulle se framemot detta igen efter senaste missfallet, var nästan inne på att ge upp ett tag. Vilken tur vi inte gjorde det. Prednisolon, Menopur och Cetrotide är nytt för mig så jag hoppas verkligen på detta. Jag vet att möjligheten finns att vi får bryta och börja om då jag inte fått så många ägg tidigare och Menopur oftast ger färre ägg men kvalitén ska bli bättre.
Sex ampuller ska jag mixa ihop innan jag injicerar.....

Helgen kunde inte börja bättre, inte ens menssmärtan kan dra ner mitt humör ;)

Kram på er alla härliga!

14 kommentarer:

  1. Toppen! Håller tummarna stenhårt!

    kramis

    SvaraRadera
  2. Heja, heja ropar jag!! Detta kommer gå jättebra.
    Hur var det nu? Skulle du ha Trombyl också??

    Kommer hålla alla tummar jag har under hela behandlingen tills du har ditt plus!

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du också får börja nu =) Hoppas på stora och fasta plus till oss!

    SvaraRadera
  4. Skönt att ni är igång! Håller tummar och tår :D
    Ha en bra helg

    SvaraRadera
  5. Hurra! Go girl!!!
    Det här ska bli bra.
    Menopur hade jag IVF 2, fick inte så många ägg men precis som du säger tror jag att jag fått ganska bra kvalitet. Hoppas så att det ska gå vägen den här gången.
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Härligt att du sätter igång imorgon! Jag skickar lite god karma i cyberspace till dig tillsammans med ett lycka till!!

    SvaraRadera
  7. Åh vad underbart!! så glad att ni äntligen får komma igång igen.. håller tummarna och hejjar på er vännen!! varma kramar

    SvaraRadera
  8. Tjoohoo! Änlgien är ni på G!

    Håller tummar och tår!

    Krraaaam!

    SvaraRadera
  9. Åh vad gött att höra att du e på G igen:)) Ha en härlig helg nu!! Kram

    SvaraRadera
  10. Å vad skönt att ha något att hoppas på. Jag håller tummarna för er.
    Kram

    SvaraRadera
  11. JIPPI!!!!

    Nu är ni på gång..håller tummar o tår på att det ska gå vägen denna gången...

    All lycka till er..

    Underbart att du håller humöret upp...hoppas att du får fortsätta med det...

    Kram o ha en bra dag

    SvaraRadera
  12. Grattis! Vad skoj!!
    Jag håller mina tummar för dig nu.

    KRAM

    SvaraRadera