fredag 22 april 2011

Väntar å väntar!

I morgon ska våran donator på VUL, å vad jag väntar på att få veta hur det ser ut och när vi får åka, det är nästan det enda jag tänker på just nu. Tur det är sånt härligt väder så man kan vara ute hela dagarna. Idag har jag mest legat i en solstol med en bok, underbart :)

Skriver mera i morgon när jag vet mera. Kan säga att jag kommer att kolla mailen mest hela dagen!!!

Massor med lycka till kramar till Wilda Mathilda som ska göra ET i Riga i morgon, denna gång kommer att bli gången med stort G för er, känner det i hela kroppen!

Soliga fredagskramar till er alla!
/Lilla Jag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas på bra besked imorgon!!

    Önskar er en riktigt bra påsk :0)
    kram på er!!!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande att det närmar sig:) Håller tummarna!
    kram

    SvaraRadera