onsdag 27 april 2011

Riga dag 3

Dagen började med att vi gick till kliniken för sambons bidrag. Alla var jättetrevliga och det såg rent och snyggt ut. Efter sambons arbetssamma uppgift träffade vi Jalena som är våran kontakt. Shit vad fort hon pratade, detta hade hon sagt många gånger.... Men hon var väldigt trevlig. I morgon vi 11 tiden ska vi tillbaka för att få veta hur många hundra ägg som blivit befruktade ;))))
Vi har börjat prata i termer om våra ägg, jag fick en liten svacka idag med en massa konstiga tanka om att jag inte kommer att ta till mig barnet, ja ni vet paniktankar, men de har gått över. Men då bestämde vi att från och med idag är det VÅRA ägg, bara våra!

När vi varit på kliniken åkte vi till Jurmala som ligger vid havet. En liten mysig "by" som heter Majori. Det ligger vid en strand som är ca 33 km lång. Tyvärr har det blivit lite kallare idag även om solen skiner så vi gick till Jurmala spa hotel och badade, det var så skönt att bada, bubbla och basta. I en bastu skulle man gnida in salt på kroppen och sen sitta i en ångbastu, som peeling, kroppen blev verkligen mjuk.

När vi kom tillbaka till Riga gick vi på T.G.I.F och åt så magarna står i åtta hörn ;) å nu ligger vi bara på rummet och softar. Man blir trött av att strosa runt hela dagarna.

Måste säga tack till Wilda Mathilda för alla tips.
Mera kort kommer men jag orkar inte idag. Jag läser alla bloggar men är lite dålig att kommentera just nu. Ni finns i mina tankar hela tiden.
Kram mina bästa
/Lilla Jag!

4 kommentarer:

  1. Äsch... vet ju att du hade tipsat du med! :o)
    Åååh, vad härligt med Jurmala spa!! Det missade vi! Hade suttit kanon.

    Jahapp, nu ska det bli hundra ägg till er. Det håller jag verkligen med om.
    Vad detta är spännande! Håller tummarna!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag tror snarare på 1000 ägg!!! Det är en riktig värphöna de fått tag i ;-)

    Hoppas att allt går bra med befruktningen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra dag, spa och Tgif? Underbart :)
    Jag tror på massor av befruktade fin fina ägg - det kommer gå bra det här!
    Kramar o tummar

    SvaraRadera
  4. Det låter helt underbart och jag är jätteavis! Håller tummarna för massor av ägg!

    Är hotellet bra? Maten?

    Kramar!

    SvaraRadera