söndag 10 april 2011

Hemma igen

Haft en jättemysig helg med släkten i Skåne. Vi har firat min mamma på Ubbalt Gårdshotell jag rekommenderar det varmt, mysiga rum, god mat och trevliga ägare.
Men hur mysigt helgen än var så är det så skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst =)

Jag har varit ganska trött, vet inte om det beror på Progynonet eller om det är vanlig trötthet. Tyvärr så slog magkatarren till på lördagsnatten efter jag lagt mig. Det blev nog lite för mycket av det goda, både mat och dryck så magen sa tillslut stopp.
Måste ringa läkaren och kolla för jag har fortfarande inte fått någon tid för gastroskopi.

Annars känns allt bara bra just nu, våren är verkligen här, även om den hade kommit mycket längre i Skåne... Tycker det känns lite långt till den 19/4 när det är dags för VUL2 men det går ju fort. Är det nått man får träna på när man gör IVF eller ÄD så är det att vänta och längta...

Hoppas ni alla har haft en bra helg.
Kramar i massor!
/Lilla Jag!

6 kommentarer:

  1. Den 19:e är såååå snart!! Du får göra som jag, räkna ner i små, små delmål på vägen så känns det som att tiden går fortare. ;o)

    Och jag sover också mer när jag tar Progynon. Det är nog östrogenet som gör att det blir så.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig helg, men välkommen tillbaka :)

    Tiden går långsamt när man längtar men den 19 är snart här!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att wilda är klok som vanligt - jag brukar oxå tänka mål och delmål... så kan man lixom beta av saker :0) Den 19e är snart här!!!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Låter som ni har haft en bra helg och vädret kan man inte klaga på :-)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Härligt ni hade det bra :)

    Kommer du göra kontroller efter ÄD hos samma klinik ni gått eller hos privat gyn?

    Kram

    SvaraRadera
  6. Låter som att ni haft en kanonbra helg. Härligt. :-) Jag håller med, som IVF:are får man verkligen lära sig att stå ut med att längta och vänta. Men snart är det den 19:e ska du se!
    Kram

    SvaraRadera