söndag 24 april 2011

I morgon åker vi :)

Nu har luften gått ur mig, sen vi fick beskedet igår så har allt gått i 100 knyck, så när jag äntligen satt mig i soffan tog energin slut.
Jag tror och hoppas att vi är färdigpackade, kattvakt fixad, huset städat (hatar att komma hem när det är stökigt) glömt att växlat pengar men det får vi ta ut där, pass och biljetter i handbagaget, jaja, skulle vi ha glömt nått så finns det väl där.
Har ännu inte riktigt förstått att det är mera än en semestertripp vi ska på. Vi ska åka och göra barn!!!! Detta bara MÅSTE vara våran gång. Hihi, nu blev jag lite pirrig igen =)

Håller er uppdaterade.
Massor med förväntansfulla kramar!!
/Lilla Jag!

9 kommentarer:

  1. Ååååh, så galet spännande! Men glöm inte att njuta lite semester också. ;o)
    Ska bli jättekul att få följa dig!
    Jag la förresten ut lite tips i min Rigarapport på vad ni kan göra (om ni nu inte hunnit att spana in sånt).
    Varmt lycka till nu och många kramar till er båda!

    SvaraRadera
  2. Galet spännande, jag tror att det kommer att bli jackpot! :)
    (Roligt att det finns fler som vill städa innan de åker bort ;))

    Håller tummarna benhårt!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja nu MÅSTE det var er tur! Kram

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna hårt och ser fram emot en uppdatering senare. LYCKA TILL!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Stort Lycka till! Håller tummarna, KRAM!!

    SvaraRadera
  6. LYCKA TILL!! Jag håller tummarna!! Kram!

    SvaraRadera
  7. Oj oj oj så spännande! Jag önskar er all lycka till!
    Du har mina tummar, jag håller dem allt jag kan.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  8. Stort lycka till!! Jag håller tummarna för att det blir lika bra äggskörd som hos Wilda :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  9. Endometrios tillhör en av dom moderna sjukdomarna.

    http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/04/endometrios-glutenintolerans-celiaki.html

    SvaraRadera