lördag 2 april 2011

Helt slut...

Är så trött.......................... Sprutan eller bara vanlig trötthet? Svettningar på nätterna måste vara en biverkning då det inte kan bero på att vi har det varmt i huset för luftvärmepumpen har gått sönder. Kul utgift just nu... NOPP!

Har iaf tränat idag, skivstång, riktigt gött.
Träning är ett bra sätt att få ihop tankarna lite, rensa i skallen. För som ni kan läsa i inlägget innan är det rätt mycket tankar just nu, konstiga tankar. Det är verkligen inte så att jag tvivlar på om ÄD är nått för oss och genom era kommentarer förstår jag att jag inte är ensam om att vara lite "knicko" ;-)

Just nu vill jag bara att det ska bli dags att åka till Riga, det känns jobbigt att inte få ett bestämt datum förrän ca en vecka innan avfärd. När vi åkte till Falun så kunde vi få veta två dagar innan det var dags att åka på ÄP men det är ju iaf i samma land.
Samtidigt tar vi det som att vi ska åka på en semestertripp, jag har svårt att tänka mig att jag ska bli gravid, det är verkligen det jag hoppas men jag förtränger nog tanken för att inte bli för exalterad, och besviken (men det lär jag bli ändå) om det inte skulle gå bra. Fortsätter jag med de tankarna så kommer jag in på vad/hur ska vi göra med framtiden om vi inte lyckas och det vill jag inte tänka på förrän vi ev är där.....
Nä, nu stoppar vi dessa tankar en lördagskväll....

Hoppas ni har en bra lördag, sänder er massor med kramar för att ni orkar "lyssna" på mitt dravel...!
/Lilla Jag!

2 kommentarer:

  1. Förstår dig när det gäller luftvärmepumpen, vi hade ju samma tur som ni fast med motorn till bilen - sååå tråkigt!
    Förstår också din inställning eller den overkliga känslan i att man ska lyckas bli gravid, men jag önskar dig så att du ska bli det den här gången. Det är ju helt andra förutsättningar nu, eftersom det ofta är äggen som är problemet för oss som är äldre. Med andra ord, det SKA funka nu :)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Förstår dina tankegångar och det är nog bra att försöka fokusera på nuet och inte ett liv utan barn. Jag råkade tänka på det sistnämnda lite för mycket och nu gör det så ont i själen så det kan jag inte rekommendera.
    Därför är det extra skönt att veta att du också är på väg till Riga och få läsa dina inlägg.
    Nu ska det bli vår tur.

    Kram

    SvaraRadera