söndag 17 april 2011

SOOOOOL

Vilken underbar helg detta har varit. Vi har fixat i trädgården (idag i shorts å linne) snosat på 2 veckors bebbe, gick jättebra, var bara mysigt. Vi har haft grillpremiär och bara myst.

I morgon åker Wilda Mathilda till Riga för ÄD, jag håller mina tummar så hårt för er. Tycker det är jättesynd att vi inte är där samtidigt men hoppas så att vi kommer att få positiva resultat båda två. Jag har fått kommentar av LinaEm i tidigare inlägg och det verkar som vi ev kommer att vara i Riga samtidigt. Tänk vad skoj om vi skulle kunna ses. Läser du detta så får du gärna maila mig på hurskadetgo@yahoo.se
På tisdag är det dags för VUL2 så nu håller vi tummarna att allt ska se bra ut och att allt ska se bra ut för vår donator så vi kan få ett datum under veckan när det är dags. Tjoho vad jag längtar.

Nu ska jag synda med chips i soffan =)

Trevlig söndag mina vänner!
Kram
/Lilla Jag!

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för dina tummar :-)
    Jag önskar er all lycka till också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, jag åker inte riktigt än... Det är först på tisdag vi åker!
    Men det är nog min nedräkningsteori (idag är nu så den dagen räknas inte, imorgon är en hel dag, på tisdag är det dag noll eftersom vi åker då, d.v.s. det är bara en dag kvar ;o) ) som ställer till det för de flesta, hihihi! Den är lite egen men gör att det känns närmare i tiden med allt...
    Jag återkommer hur som helst med en detaljerad rapport!

    Många kramar!

    SvaraRadera