fredag 29 april 2011

Riga dag 5

Solen skiner fortfarande men lite kallare idag.

Vi var förbi kliniken på morgonen, tyvärr är det nu bara 4 ägg som ser riktigt bra ut. Kändes lite tungt när vi gick därifrån men bara 1 av de 4 äggen är ett guldägg så ska det väl lösa sig. Pirrig för hur det kommer att se ut i morgon, om det bara blir 1 ägg kvar till frysen är det värt det då? Hmmmm, lite att fundera på ikväll.

Annars har vi mest strosat runt, shoppat lite och turistat lite. Ett tips till er som ska hit, lägg inte pengar på "tåget" som åker runt i gamla stan, inte värt det.

Nu blir det att fördriva tiden till 11.15 (10.15 svensk tid) i morgon då det är dags att vara på kliniken för att förhoppningsvis göra ett DET! Håll tummarna är ni snälla...

Nervösa kramar!
/Lilla Jag!

7 kommentarer:

  1. Åh, hoppas hoppas på 2 tipp-topp äggisar till dej imorgon!! Stort lycka till, tänker på dej!!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare! Mina tankar är hos dig/Er och givetvis håller jag tummarna! Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna jag med!! Fyra ägg hittills är bra! Ha en bra kväll!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas hoppas att det finns minst 2 toppenägg i morgon!

    SvaraRadera
  5. Självklart håller jag tummarna!!
    Hoppas, hoppas, hoppas att det blir flera bra ägg imorgon.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Håller tummar och tassar här.
    Jag tror det blir 2 guldägg i magen i morgon :)
    STORT LYCKA TILL!
    kram

    SvaraRadera
  7. Det är klart att det kommer att gå bra i morgon och att ni kommer att få tillbaka fina och söta embryon! Hoppas att det blir fina kvar till frysen också! I morgon får vi veta hur det gått för vår donator! Vi får hålla tummarna för varandra! Kram och lycka till!!

    SvaraRadera