måndag 25 april 2011

Från Riga!

Nu är vi här :) Ligger nu på hotellrummet med en varsin dator i knät. Har varit ute på stan en sväng och njutit i solen med en varsin öl. Riga verkar verkligen jättemysigt.
Ikväll blir det nog inte så mycket mera, är rejält trött då vi gick upp kl 04.00 i morse.
I morgon funderar vi på att ta en sightseeingbuss runt stan.
På onsdag är det dags för sambon att lämna sitt bidrag till alla fina ägg jag hoppas att vi kommer att få. Börjar bli riktigt pirrigt nu. Hoppas verkligen att våran "brutta" är full av guldägg som bara väntar på att fästa hos deras blivande mamma ;)

Hahaha, när vi checkade in på hotellet såg killen i receptionen lite chockad ut när vi skulle bo här 6 nätter, det verkade inte vara vanligt.

Saknar mina missar som syster yster tar hand om där hemma. Det går ingen nöd på dem men lite orolig är man allt, HÖNSMAMMA det är nog jag det....

Skriver mera i morgon.
Lettiska kramar!
/Lilla Jag!

13 kommentarer:

  1. åååå håller tummarna att det ska gå vägen nu!!!

    SvaraRadera
  2. Så spännande! =) Hoppas att ni kan njuta lite av trippen där borta och inte bara tänka på barnagörande! ;) Jag håller mina tummar för många fantastiska ägg!!

    SvaraRadera
  3. Å vad härligt det låter! Njut allt ni kan!
    Önskar sambon lycka till med bidraget :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att ni är på plats!! Naturligtvis blir det massor av guldägg till er.

    SvaraRadera
  5. Passa på att njuta av resan också :)
    Jag håller självklart tummar och tår för guldägg och världens största plus om några veckor :-D
    kram!

    SvaraRadera
  6. Tusan, vad jag håller tummarna! Det ska vara MASSOR med guldägg har jag bestämt. :o)
    Kraaam!

    SvaraRadera
  7. Åh vad kul. Håller alla tummar stenhårt!!! Lycka till

    SvaraRadera
  8. Fy farao vad jag blev pirrig nu, vi tänker så på er och tror att allt nu kommer gå vägen för er! Ha det gott, följer dig här när du vill så tänk inte på att höra av dig utan försök att njuta av alla stunder och minnen. Kramar i massor

    SvaraRadera
  9. Oj vad långt bort onsdag känns plöstsligt... Håller tummarna!!!

    kramar

    SvaraRadera
  10. Guldägg blir det garanterat, det känner jag på mej! Lycka till till din man oxå:) kramen

    SvaraRadera
  11. Mina tankar går till er...håller mina tummar o tår så hårt ja bara kan o att det ska bli en rejäl JACKPOTT...det är eran tur nu...

    Även ja känner av pirret i kroppen av att läsa...önskar er all lycka till o ja hoppas hoppas hoppas...

    Kram o njut av tillvaron...

    SvaraRadera
  12. Sååååå spännande!! Håller såklart tummarna och tårna och allt jag kan hålla. Njut av tiden i Riga, har hört att det är vackert!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  13. Även här kommer både tummar och tår som hålls stenhårt för er.
    LYCKA TILL!

    SvaraRadera