söndag 3 april 2011

Hormoner?

Tittar på reprisen av Grey´s anatomy och gråter, de gjorde ett tidigt VUL och hjärtat slog som bara den... Kommer vi någonsin att få vara med om det? Vi har sett en tom äggblåsa, en gång hann vi inte till VUL innan mf och sista gången såg vi ett hjärta slå alldeles för sakta.... =( När är det våran tur???

Tankarna bara fortsätter att snurra, ska försöka få ordning på dem och få ner dem på "papper" snart.

Skickar ett jättestort GRATTIS till Du +jag och framtiden som har plussat idag, hurra!!!! Så otroligt glad för din/eran skull.
Massor med kramar till Wilda Mathilda som snart ska göra ÄD2 (synd att det inte är samtidigt som oss) och också har en massa jobbiga tankar..... Tänker på dig!!!!

Söndagskramen!
/Lilla Jag!

4 kommentarer:

  1. Tack för ditt GRATTIS, det värmer så! Jag är fortfarande i chock, men det ska väl vara så... :) Det är klart att det ska gå bra för er denna gång! Det är jag helt övertygad om. Du verkar ju ha alla förutsättningar för att bli gravid. Jag hoppas så att ni får ett superembryo denna gång! Får jag fråga vad ni får betala för ÄD? Köper man ett försök eller hur fungerar det? Kram Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen det....
    ÄD på AVA i riga kostar ca 65000:- Det är ett försök. Om våran donator får flera ägg kan vi frysa för några tusen, vet inte riktigt vad ett FET kostar. Sen tillkommer resa och boende men som tur är så är det billigt i Riga.
    Vi har turen att få all hjälp vi behöver här i Sverige så det räcker med en resa (hoppas vi...)
    Kram å grattis igen!!! =)

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt grattis!!

    Denna gång kommer det fungera, jag håller varje tumme och tå för er!! Tänker på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Tänker så på dig er och hoppas och tror innerligt på denna gång! Vi kan väl försöka ses någon dag, hur svårt ska det va?! En liten rast i alla fall!? Kramar i tusentals

    SvaraRadera