torsdag 28 april 2011

Riga dag 4

Skituppkoppling på hotellet, det trådlösa nätverket slänger ut oss hela tiden…. Får skriva i word och sen kopiera in.

Idag har vi varit och träffat Jalena. Det blev inte 100 ägg men 8st, var av 6st har blivit befruktade och såg väldigt bra ut J Först blev jag lite besviken men herregud, så många ägg har aldrig jag lyckats klämma ur mig. Vi ska förbi i morgon igen för att få veta hur det går.

Idag har vi varit på den stora matmarknaden, jag skulle kunna tänka mig att handla så. Det är fem stora hangarer som är uppdelade med kött i en, mejeriprodukter i en, fisk i en, grönsaker i en och en massa blandat i en.
Vi har också varit in i en ”discokyrka”… Den kristna ortodoxa katedralen. Nu har jag sett allt, de hade neontext vid altaren???????? Jag tyckte inte det såg särskilt smakfullt ut. Sen gick vi till St. Peters kyrkan och åkte upp i kyrktornet, vilken utsikt.
Det har också blivit lite shopping idag. Vi köpte en liten sak åt fröet J H*n måste ju få nått från landet där h*n är gjord J


Börjar få hemlängtan nu, saknar missarna. Jag vill bara att det ska bli lördag och vi får lämna kliniken med två superduper embryon på plats.
Snart dags för middag. 

Kram mina vänner!
/Lilla Jag!

7 kommentarer:

  1. Vilket bra resultat! Hoppas på två superfina ägg när det är återföringsdags då!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas såå att du kommer hem med två fin fina frön!
    Kul att ni hinner "turista" också. =)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. håller tummarna för två riktiga guldägg!!!

    SvaraRadera
  4. Ja, det där lär det garanterat bli guldägg av! Säger de att det ser bra ut så är det så. Jag tror på att ni får till frysen också.

    Härligt!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Sex befruktade ägg utav åtta är ju riktigt bra, då känns det som om det är bra kvalitet på embryona! Jag tror också på två till dig och några till frysen.

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Det var ju ett bra resultat! Härligt!
    Riga verkar vara en fin stad att turista i samtidigt!

    SvaraRadera
  7. Tror och hoppas stenhårt på att ni kommer lyckas denna gång! Att köpa en maskot är bra, det gjorde vi också innan vi lämnade kliniken den gång Pyret fastnade i min mage.
    Kramar

    SvaraRadera