torsdag 7 april 2011

Borta i helgen.

VUL1 idag. Allt såg jättefint ut, slemhinnan är nu 2mm tjock så i morgon är det dags att börja knapra Progynon. Känns som vi börjar närma oss Riga =)
Ingen surpuppa längre, men har ju inte frågat sambon om han håller med mig... ;) Men mår prima :)

I morgon åker jag till Jönköping med jobbet. På eftermiddagen hämtar min sambo mig så åker vi vidare till Skåne för att fira min mamma som fyller år.
Så under helgen får ni klara er utan mig.... ;) Jag hoppas och håller tummarna för att jag bara får läsa positiva saker på era bloggar på söndag när jag är tillbaka. :)

Hoppas ni får en toppenhelg mina vänner!!!
Kram!
/Lilla Jag!

15 kommentarer:

  1. Härligt med ett lyckat vul! Skönt att allt såg bra ut. Ett steg närmare målet!
    Hoppas du får en bra helg i skåne. Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Ett steg närmare Riga!
    Kul! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Skön att allt såg bra ut , härligt att det närmar sig!

    Välkommen till skåne, hoppas det blir en bra helg!

    SvaraRadera
  4. Ha det så skönt på din trip söderut!
    Min läkare sa idag att "med äggdonation lyckas ni" - ta med dig det du :) Slutsats = ni kommer att lyckas :)
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att allt såg bra ut !! Toppen :-)
    Hoppas du får en bra helg. Låter fulltupp i morgon men hoppas ni får en härlig tripp till skåne land! Kramar till dig

    SvaraRadera
  6. Skönt att allt verkar bra!!
    Ha det så härligt nere i fina Skåne!! Kram

    SvaraRadera
  7. Ha en fin helg, i vårvädret ;) söderut... Kram

    SvaraRadera
  8. Härligt att allt såg bra ut!

    Njut av helgen i tropikerna ;)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Oj va spännande att följa detta!
    Skönt att allt såg bra ut. Håller tummarna :)

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  10. Vad glad ja blir av denna nyheter...ja nu är det som sagt ett steg närmare Riga..

    O ja önskar dig en riktigt trevlig helg tillsammans med goda vänner o släkt..

    Njut o relaxa....så ses vi efter helgen..

    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Vad skönt att allt såg bra ut och att det närmar sig!

    Ha en jättemysig helg i skåne.

    kramar

    SvaraRadera
  12. Vad skönt att allt såg bra ut!
    trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera
  13. Klockar att min slemhinna också är 2 mm vid första VUL inför ÄD! Nästa VUL är den 18 april, när är ditt?

    SvaraRadera
  14. Jag har VUL2 den 19/4 känns som 100 år dit. vartr ska du göra ÄD?

    SvaraRadera
  15. Jag gör också ÄD i Riga, förhoppningsvis är det ÄP för donatorn den 26 april och ET för mig den 29 april! Hör av mig när jag vet mer exakt!

    SvaraRadera