fredag 15 april 2011

A min vän

Känns mycket bättre idag, tysta leken är slut. Men jag är jätteledsen för att min underbara vän A som jag skrivit om tidigare skulle ha kommit med familjen i helgen men nu ligger de i magsjuka. Då jag också har varit så nere och dålig med magkatarren så bestämde vi redan i onsdags att vi sköt på besöket, ååååå vad jag ångrar det nu. Det är nästan (bara nästan) så jag skulle kunna ta lite magsjuka för att få umgås en helg med underbara A. Jag ska snart ringa henne och få prata av mig lite.

Tack för ert stöd, det är så skönt(men väldigt tråkigt...) att få skriva av sig och känna att det verkligen finns de som till 100% förstår hur jag känner. Och idag har avundsjukan gått över... ;) Istället skickar jag massor med tankar till Jenny och Lilla mini som alldeles för tidigt har fått åka in till "BB" av olika orsaker, massor med kramar till er.

Det som upptar det mesta av min tankeverksamhet just nu är resan till Riga, VUL2 på tis och hur går det för vår donator.... Jag har bestämt mig för att ta ett steg i taget, nu ser jag framemot Riga, sen får jag vänta på testdag och förhoppningsvis gråta av glädje som sen håller i sig till januari för att förändra världen med ett litet pyre. Skulle så inte bli fallet så får jag ta tag i det problemet då. Jag ska försöka att vara så positiv det bara går. Jag ska försöka påverka ödet eller vad det nu är som styr med positivism.

Nu ska jag ut och leka frisör på mina plommonträd. Jag har aldrig gjort det förr, vi hade beställt klippning av dem redan i höstas men de kom aldrig, ringde företaget igen för några veckor sedan men nu orkar jag inte vänta längre så efter mycket läsandet så gör jag ett eget försök, kanske i senaste laget för säsongen men då får vi väl vara utan plommon ett år....

Ha en underbar helg mina UNDERBARA vänner!
Kram
/Lilla Jag!

3 kommentarer:

  1. Jag har för mig att plommon bara ska klippas i JAS dvs juli augusti eller september eftersom det är ett stenfruktsträd. Hoppas det går bra med trädet ändå!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, så säger man men när man läser om det så är det många som gör det feb-april också. Så jag håller tummarna att det går bra :) blir nog inte så mycket frukt i år men det skulle det ändå inte ha blivit då de var så igenväxta...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du också får en skön och bra helg! Massor av kramar till dig!!

    SvaraRadera